مناقصات و مزایدات

آگهی مزایده عمومی

بهره برداری از فضا های استخر رو باز ،غرفه ها، کافه رستوران،باشگاه بدنسازی،زمین های تنیس، در مجتمع آموزشی رفاهی باغ آفتاب اکباتان، متعلق به موسسه رفاه، اندوخته و آتیه کارکنان وزارت راه و شهر سازی

 

موسسه رفاه، اندوخته و آتیه کارکنان وزارت راه و شهرسازی قصد دارد که مجموعه ورزشی تفریحی باغ آفتاب واقع در اکباتان تهران را با برگزاری مزایده کیفیت و قیمت به صورت میان مدت به سرمایه­ گذار و بهره ­بردار صاحب صلاحیت در قالب قرارداد بازسازی، بهره ­برداری و انتقال واگذار نماید.

این مزایده شامل بخش­ های فعال مجموعه به شرح استخر، باشگاه ورزشی، زمین تنیس و رستوران و سایر فضاهای آزاد و مشجر مجتمع برای سرمایه ­گذاری و بهره ­برداری به صورت یکجا می­باشد. حداقل مبلغ هزینه ­کرد و سرمایه­ گذاری در مجموعه مبلغ 800.000.000.000 ریال تعیین و حداقل مبلغ اجاره ماهیانه مورد نظر موسسه برای سال اول 15.000.000.000 ریال می­باشد. دوره بهره ­برداری نیز 110 ماه در نظر گرفته شده است.

مزایده به صورت ارزیابی کیفیت و قیمت برای انتخاب مناسب­ ترین پیشنهاد برای اجاره مجموعه برگزار می­گردد.

علاقه­ مندان به شرکت در این مزایده می­توانند با در دست داشتن معرفی ­نامه رسمی از شرکت از روز دوشنبه 1402/10/25 تا روز چهارشنبه 1402/10/27 از ساعت 8 تا 17 به آدرس تهران، میدان ونک ،خیابان شهید خدامی، کوچه لیلی، پلاک 3، دفتر مرکزی موسسه رفاه، اندوخته و آتیه کارکنان وزارت راه و شهرسازی مراجعه نموده و اسناد شرکت در مزایده را دریافت نمایند.

پیشنهادات در پاکت در بسته حداکثر تا ساعت 17 روز دوشنبه 1402/11/02 از شرکت­کنندگان تحویل گرفته خواهد شد.

این مزایده بر اساس آیین­نامه و ضوابط داخلی موسسه رفاه، اندوخته و آینده کارکنان وزارت راه و شهرسازی برگزار می­گردد و با توجه به دولتی نبودن موسسه از لحاظ شکلی و محتوایی به هر نحو تابع مقررات آیین­نامه مناقصه و مزایده­های دولتی نمی­باشد.

                                                         موسسه رفاه، اندوخته و آتیه کارکنان وزارت راه و شهر سازی